maandag 31 maart 2008

Verjaardagen

Afgelopen zaterdagmiddag zijn we eerst naar Waalwijk geweest om mams verjaardag te vieren. Dat was heel erg leuk, aangezien ik natuurlijk mijn nieuwe camera bij me had, hier even een foto van Neel en mij:



En Babseflapse wou ook graag even op de foto (kostte wel even wat moeite om haar zo mooi stil te laten zitten!):



Na een enorme lading friet en snacks (jummmmm) zijn we door gegaan naar de volgende verjaardag in Nootdorp. Uiteindelijk dus een heel druk maar gezellig dagje.

Ik heb maar meteen even wat ontbrekende foto's aan mijn blog toegevoegd: de nieuwe badkamer en de nieuwe plant!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.

Anoniem zei

Bedankt voor een interessante blog