dinsdag 12 augustus 2008

Dagje Zeeland

Na de vakantie naar Frankrijk had ik nog een week vrij, voordat ik naar een summer school in Spanje zou gaan. In die week was onder andere een dagje Zeeland gepland, lekker met Koen een dagje bij pap & mam en Karel en Pieternel in Meliskerke. Daar liepen natuurlijk de nodige schattige katjes rond die allemaal op de foto moesten :)



Het was die dag heerlijk weer! We hebben eerst geluncht op de camping in Meliskerke en zijn daarna Zoutelande ingegaan. Aan het eind van de middag zijn we lekker naar het strand gegaan. Het was zelfs warm genoeg om even in de zee te zwemmen samen met Koen. Aangezien het de volgende dag wat minder weer zou worden, vonden pap en mam het een leuk idee om frietjes te halen zodat we op het strand konden eten, dat vonden Koen en ik natuurlijk ook een goed plan.



Uiteindelijk zijn we weer terug gegaan naar de camping en hebben we nog even koffie en thee gedronken. Rond 22u reden Koen en ik weer terug naar Brabant. Ik heb eerst Koen in Waalwijk gedropt en ben daarna naar Utrecht gereden, pas om 00.30u thuis!

Geen opmerkingen: