zondag 17 mei 2009

Sas aan de frou!

Al een poosje loop ik te twijfelen over m'n haar! Een pony (in het Belgisch: froufrou, met dank aan Willemein!) lijkt me toch wel heeeeeeel leuk, maar wat nou als het totaal niet staat!? Eng!

Afgelopen vrijdag vond ik echter een handig hulpmiddel om daar achter te komen, namelijk een website waar je allerlei kapsels en make-upjes op jezelf uit te testen! Hilarisch! Je kunt er een foto van jezelf uploaden en dan zo al die kapsels erop plakken. Kleurtjes van het haar aanpassen, wijder/boller, mascara erbij en klaar! Heb me er de hele avond mee vermaakt.

Uiteindelijk heb ik sinds dit weekend dan toch een heuse frou! En ik ben er helemaal in mijn nopjes mee! Zie hier het resultaat:

Sas + frou!

Hij is op de foto nog net wat te lang, maar wel lekker rommelig en dat was helemaal de bedoeling! Jeeeeeeeeeeuj!

Geen opmerkingen: