woensdag 2 januari 2008

Een kerstig kerstje

Kerst was erg traditioneel en gezellig dit jaar: Niet op vakantie, maar gewoon lekker thuis en alle ouders/broers/zussen/huisdieren weer eens bezoeken! Op eerste kerstdag ben ik alleen naar Waalwijk gegaan. Daar gingen we met z'n vieren (laagste aantal ooit?!) gourmetten: pap, mam, Koen en ik. Het was heerlijk, er zijn de nodige eieren en pannekoeken gebakken en er was keuze uit vlees, vis en vegetarisch: erg luxe!

Na het eten hebben Koen en ik nog "even" zitten wowen waardoor we pas laat gingen slapen :). Zodra mam de foto hiervan mailt, zal ik die nog even posten, hierbij:



Tweede kerstdag waren we allemaal uitgenodigd bij Tom en Eveliene in Dordrecht. Na de benodigde portie World of warcraft zijn Koen en ik samen met the hatmobile richting Dordrecht gereden. Pap, mam en Babs gingen met hun eigen auto en Neel zou later komen.
Wedderom hebben we lustig gegourmet en ontbraken ook de nodige kaasjes niet. Zo konden er creatieve geitenkaaspannekoeken en parmezaanse omeletten gebakken worden. Jummie! Het breekbrood werd fanatiek gebroken, er was keus uit vis en allerlei vega-schijven en ballen en er was een lading barbecue en knoflook/ketjap aardappelen! Wederom een dag waarop Fred de vork van het Weight Watchers programmaatje niet blij was met mijn eetgedrag, maar met zulke dagen moet dat kunnen.

De vrijdag na kerst zijn Laurens en ik bij zijn ouders gaan gourmetten met het hele gezin, wat natuurlijk ook heel leuk was. Maren was er ook en had regelmatig de lachers op haar hand, zo klein als ze nog maar is.

Toen we naar huis reden, waren we al aardig aan het snotteren: het was ook al vreemd dat we vakantie hadden en (nog) niet echt ziek waren geworden. Blegh!

Geen opmerkingen: