maandag 1 oktober 2007

Satyricon box

Mijne lieve vriendje deed al weken geheimzinnig over mijn verjaardagscadeautje. Hij was er mee bezig, maar wist niet of het op tijd geregeld zou zijn. Vlak voordat hij me niet langer in spanning hield, was ik nog half en half in de veronderstelling dat het een kinderfeestje bij de MacDonalds zou worden. Nu kon ik me dat al niet heel goed voorstellen, maar toch! Zelfs mijn broertje deed braaf mee met het verhaal.

Uiteindelijk ging op zondag 17 september opeens al vrij vroeg de wekker en stapte Laurens het bed uit...vreemd! Weer dat geheimzinnige gedrag, ik mocht best nog even doorslapen, hoor!
Uiteindelijk ben ik toch maar opgestaan en ongeveer een uurtje later kwam Laurens opeens weer binnen, met:
De boxset van Satyricon!



Daar heb ik regelmatig naar gezocht op websites als Ebay, maar meestal was de set ultrazeldzame picture LP's toch te duur, of moest deze verzonden worden vanuit een of ander obscuur land. Ook niet zo handig.
Maar nu heb ik mijn cadeau en ben er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig mee!!!

Powered by ScribeFire.

Geen opmerkingen: