maandag 17 september 2007

The Dentist

Ja hoor kiespijn! Ik had opeens last van mijn verstandskies en kon mijn mond niet meer goed opendoen! Het voelde heel naar en ik haalde me dan ook de meest dramatische horrorverhalen in mijn hoofd.
Tot nu toe had ik nog altijd mijn tandarts in Waalwijk, hetgeen niet heel praktisch is als je echt ergens last van hebt. Daarom was het nu toch echt tijd om op zoek te gaan naar in tandarts in Utrecht, liefst een beetje in de buurt. Na even googlen vond ik een mooie website van een tandartspraktijk met meerdere tandartsen, assistentes en een mondhygieniste, op 5 minuten fietsafstand. Ik besloot te bellen en moest meteen dezelfde middag nog even langskomen. Ik beeldde me al meteen scenario's in van kiezen trekken, die vervolgens afbreken en weggesneden moeten worden.

"Gelukkig" bleek het een infectie te zijn die na gebruik van pijnstillers en een speciaal mondwatertje gewoon weg zou moeten gaan.
Helaas is dat nog niet het geval, maar ik mag weer terug....mag terug, jawel: mijn nieuwe tandarts is gelukkig geen hoofdpersoon uit een horrorfilm, maar een zeer vriendelijke vrouw.

Powered by ScribeFire.

Geen opmerkingen: